poniedziałek, 19 listopada 2012

Laktacja indukowana- podstawowe informacje

Laktacja indukowana- pobudzanie piersi tak, aby produkowały mleko (jednocześnie nie będąc w ciąży).

Laktację indukowaną można podzielić na kilka typów, w zależności od sposobu wywołania i powodu, dla którego chce się ją wywołać.


Sposób wywołania:
  • Hormonalny
  • Mechaniczny

 Powody wywoływania laktacji:
  • pokarm dla adoptowanego dziecka
  • chęć powiększenia biustu
  • fetysz i fantazje erotyczne
Mnie laktacja interesuje z powodów czysto erotycznych- biust mam spory i nie narzekam. ;) Mój blog można więc potraktować jako stronę o charakterze fetyszowskim. 

3 komentarze:

  1. Uważam że pokarm jest pyszny,nie wiele sie różni od mleka w kartonie ze sklepu.Kiedy urodziło sie nam dziecko to nie mogłem sie oderwać od piersi żony.to wspaniałe przeżycie i każdemu facetowi radze spróbować.Szkoda tylko że nie wszystkie kobiety mają takie pozytywne podejście do tematu męża czy chłopaka lubiącego ssać piersi partnerki, to przecież jest bardzo podniecające a bonus w postaci pokarmu dodaje tylko pieprzyku całej zabawie:) dziwią mnie też goście podchodzący z odrazą do tematu i mówiący że to obrzydliwe ,śmieszy mnie to podejście bo ja osobiście wole sie rozkoszować walorami smakowymi "górnych partii " kobiecego ciała;) pozdrawiam Grzegorz .

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam że pokarm jest pyszny,nie wiele sie różni od mleka w kartonie ze sklepu.Kiedy urodziło sie nam dziecko to nie mogłem sie oderwać od piersi żony.to wspaniałe przeżycie i każdemu facetowi radze spróbować.Szkoda tylko że nie wszystkie kobiety mają takie pozytywne podejście do tematu męża czy chłopaka lubiącego ssać piersi partnerki, to przecież jest bardzo podniecające a bonus w postaci pokarmu dodaje tylko pieprzyku całej zabawie:) dziwią mnie też goście podchodzący z odrazą do tematu i mówiący że to obrzydliwe ,śmieszy mnie to podejście bo ja osobiście wole sie rozkoszować walorami smakowymi "górnych partii " kobiecego ciała;) pozdrawiam Grzegorz .

    OdpowiedzUsuń
  3. jak udało sie?
    Bo jestem na etapie próby :-)
    A widze ze wątki stare jakby co napisz prosze do mnie na e-mail bo szukam wskazówek jak uzyskać laktację od paru dni bawię sie z laktatorem ale nie wiem jak długo mam to rObić a nigdzie nie widze twojego e-mail adresu :-/

    OdpowiedzUsuń